Thursday, July 2, 2009

Thursday, July 2, 2009

DAP Parti BABI

Al-kisahnya..

DAP Kedah umum keluar dari pakatan, antara isunya ialah tidak mendapat perhatian dan keadilan daripada parti majoriti yang mempunyai ahli dewan yang mencukupi iaitu PAS, di samping isu tanah, perumahan dan isu pasar Alor Star..tetapi yang lebih menarik ialah isu pasar BABI yang diarah pindah.

Begitu juga DAP Perak, Pulau Pinang & Selangor, mereka adalah juara kepada apa saja berkaitan dengan binatang yang namanya BABI, cuba kita ingat semula kenyataan yang di buat oleh exco kanan Selangor semasa awal pemerintahan, mereka ingin menjadikan negeri Selangor sebagai penternak dan pengeluar BABI terbesar di Asia Tenggara!! hasrat ini telah mendapat bantahan dari banyak pihak, tetapi ketika itu PAS dan PKR Selangor telah menyambut baik cadangan itu, sehingga Menteri Besar dan seorang lagi exco dari PAS iaitu Dato Hassan Ali membuat kenyataan turut menyokong, begitu juga dalam kes di Negeri Sembilan pada tahun 2000 apabila wabak JE melanda negara, semuanya berpunca dari BABI.

DAP semasa itu tetap sebagai juara BABI, apabila kerajaan terpaksa memusnahkan sebilangan besar BABI mereka di halang oleh penternak yang didalangi oleh parti dan pemimpin DAP, inilah wajah sebenarnya parti yang namanya DAP. Tiba-tiba sekarang ini dunia di serang wabak selsema BABI, seluruh manusia di dunia terancam. Penyakit ini tidak memilih mangsa yang hanya memakan BABI, bahkan yang tak makan BABI pun boleh terbunuh jika terkena penyakit ini.

Dunia telah berkali-kali di ancam oleh BABI ini melalui penyakit, itu sebabnya Islam mengharamkan sama sekali penganutnya memakan BABI, kerana bahayanya BABI itu. Orang Melayu sekarang bukan saja terancam kerana ada penyakit yang berpunca dari BABI, tetapi ada parti politik MACAM BABI, ada pulak parti nampak adil tapi pemimpin No. 1 nya perangai macam BABI, ada pulak parti politik mengharamkan BABI sebagai makanan tetapi diBABIkan pula di Perak oleh parti BABI, ada juga pemimpin politik menganggap penyokongnya macam BABI, apa saja dia buat semuanya betul..tak ada salah. Pemimpin ini tahu akan penyokongnya yang bodoh MACAM BABI, itu sebab dia boleh buat apa saja kerana dia tahu teman-teman, parti yang bersamanya, penyokong yang bersamanya bodoh macam BABI..kasihan rakyat diperbodohkan dan dibutakan.

Tetapi ALLAH S.W.T. Maha Kuasa, Maha Mengetahui lagi Maha Agung..sekarang ini pakatan mereka telah di serang JE, SELSEMA BABI dan bermacam penyakit lagi kerana parti BABI sudah menampakkan diri mereka yang sebenar. Begitu juga pemimpin utama BABI tak lama lagi satu dunia akan tahu rupanya dia perangai lebih teruk dari BABI, tapi yang paling dahsyat dan jahat ialah bini kepada pemimpin BABI..dia adalah BABI yang paling jahat kerana dia tahu laki dia adalah BABI..tapi diceritakan pula pada dunia bahawa suaminya adalah RUSA. Yang kesiannya disini adalah anak dan penyokong BABI, KERANA MEREKA TAK SEDAR MEREKA ADALAH MANGSA KEPADA BABI.

No comments:

Post a Comment